Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:02 door Anoniem

Door Anoniem: Dit diet me denken aan; "You'll own nothing and be happy." Als ik me goed herinner is de bron daarvan een discussiestuk dat een ik dacht Deense politica heeft geschreven en dat op de website van WEF is gepubliceerd. De "alles is zo vreselijk als we het maar maken kunnen"-crowd heeft een stuk dat bedoeld was om reacties uit te lokken opgevat alsof het een plan is dat geniepig wordt nagestreefd. Ik heb voor de duidelijkheid geen donder met WEF en ik heb er ook geen hoge pet van op, maar dit soort dingen komt op mij over als zelf bij elkaar fantaseren dat een club je duisterste vijand is en vervolgens zelf om het hardst in die fantasie gaan geloven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha