Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is. Leuk maar iedereen wil tegenwoordig maar studeren (en worden gepushed door hun ouders). Straks hebben we 100.000 werkloze advocaten en geen loodgieter te vinden.
Beschrijf je klacht (Optioneel):