Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 14:17 door PJW9779

Door Anoniem: En aan iedereen die dat in drievoud geciteerd heeft: helpen jullie ook even mee de site wat beter leesbaar te houden? Oke we gaan zwaar offtopic. Ik druk gewoon op 'Reageer met quote' en heb geen zin om te moeten kl*ten met html-tags. Dan moet de website maar een betere reply functie aanbieden. In dat kader zou het nóg beter zijn als men via een account reageerde, Want nu is het hier telkens een mega-anonieme discussie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha