Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:17 door Anoniem

Door _R0N_: Door Anoniem: Als je AI voor je laat denken dan gaat je denkvermogen achteruit of wordt niet ontwikkeld. Use it or lose it. Precies, het aantal mensen er al niet meer van Amsterdam naar Zwolle kunnen rijden zonder navigatie is echt triest. Kinderen moeten hun hersenen gebruiken anders kunnen we de mens wel vervangen in het bedrijfsleven. Ook zonder AI kan je denkvermogen niet zo best zijn, zoals deze en andere opmerkingen hier illustreert. Mensen moeten gewoon leren dat AI fouten kan maken net zoals een spreadsheet programma inherente rekenfouten maakt door o.a. afrondingsproblemen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha