Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:38 door Anoniem

Wij als consument zijn zelf debet aan deze verregaande doctrine van AI. Met automatisering zelf is niets mis... maar we zijn tegenwoording meester in het doorslaan van overautomatisering, AI is daar het logisch gevolg van. Wij staan het toe, als wij als consument producten en diensten laten liggen waar veel AI in gebruikt wordt dan stopt het hele verhaal vanzelf. Ben het overigens wel eens met de opmerking om bedrijven te laten opdraaien voor de kosten van werkloosheid als gevolg van AI/automatisering. Laat de overheid maar voor elke €1000 aan kosten voor AI / compute kosten van een bedrijf €300 aan belasting heffen t.b.v. de werkloosheidsuitkering.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha