Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Dit diet me denken aan; "You'll own nothing and be happy." Als ik me goed herinner is de bron daarvan een discussiestuk dat een ik dacht Deense politica heeft geschreven en dat op de website van WEF is gepubliceerd. De "alles is zo vreselijk als we het maar maken kunnen"-crowd heeft een stuk dat bedoeld was om reacties uit te lokken opgevat alsof het een plan is dat geniepig wordt nagestreefd. Ik heb voor de duidelijkheid geen donder met WEF en ik heb er ook geen hoge pet van op, maar dit soort dingen komt op mij over als zelf bij elkaar fantaseren dat een club je duisterste vijand is en vervolgens zelf om het hardst in die fantasie gaan geloven.Het maakt niet echt uit wie het heeft bedacht en waarom, maar dit kan weldegelijk werkelijkheid worden als we er niks aan doen. Een wereldoorlog was ook fantasie totdat ze begon. Voor Japan was de atoombom een fantasie, totdat ze afging. Voorkomen is beter dan genezen. Daarnaast is het geen onrealistische gedachte, dat is hoe u het zelf ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):