Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Straks zitten we allemaal thuis, en wie gaat dat betalen? De workforce die nog werkt mag dat ophoesten, nog minder geld voor nog meer werk. Zij mogen de rest van het land gaan ondersteunen. En als dat niet werkt is er nog zat plek op de straat.
Beschrijf je klacht (Optioneel):