Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door spatieman: natuurlijk willen ze dat, immers, Jetten ligt ja al in bed de CCP Wat is dit nu weer voor opmerking? Als je er neutraal naar kijkt (en ik geeft toe: dat is lastig, ik ben zelf ook geen fan) dan hebben we een kabinet dat dus juist niet van plan is om toe te geven aan deze foute houding vanuit de EU. @Spatieman, dat willen we toch allebei? Ik denk dat het komt door de vreemde titel van het bericht. "Kabinet wil voorstellen Brussel schrappen om AVG te verzwakken" Dat doet het lijken alsof het kabinet dus de AVG wil verzwakken. Inplaats daarvan had de titel beter kunnen zijn: Kabinet wil voorstellen Brussel om AVG te verzwakken, schrappen. Dus tja als je enkel op de titel af gaat snap ik dat men het verkeerd leest niet dat het slim is natuurlijk om je mening te baseren op de titel of de wijze dat je het bericht verder leest.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha