Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:52 door Anoniem

Door Anoniem: In Amerika staan er overal tenten op straat vanwege de werkeloosheid, dat willen we hier niet. Dat hebben we hier ook. Vooralsnog meestal in bossages.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha