Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "Ze moeten zelf leren lezen, schrijven, rekenen en nadenken, en samenwerken met andere leerlingen." Dus ook leraren afschaffen?Neen, want die moeten hun dat aanleren :)
Beschrijf je klacht (Optioneel):