Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Dat zal iemand met kennis en kunde zijn.... Wat AI dus niet is... Klein verschil... TheYOSH
Beschrijf je klacht (Optioneel):