Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 15:44 door Anoniem

Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Dat zal iemand met kennis en kunde zijn.... Wat AI dus niet is... Klein verschil... TheYOSH

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha