Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: In Amerika staan er overal tenten op straat vanwege de werkeloosheid, dat willen we hier niet. Dat hebben we hier ook. Vooralsnog meestal in bossages. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tent_cities_in_the_United_States
Beschrijf je klacht (Optioneel):