Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Dat is fijn, maar dat is dan ook een mens, een AI is geen mens, heeft geen bewustzijn.
Beschrijf je klacht (Optioneel):