Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De wereld verandert, zoals dat al zolang als de mens bestaat gebeurd. Wie kan er nog zelf voedsel verbouwen of een dier slachten e.d.? We gaan ook niet meer met paard en wagen op stap. Gewoon meegaan met de ontwikkelingen en ermee leren omgaan. Daar wordt je ook creatief en slim van. En voor de verzetters, tegenhouden is zinloos en als vooruitgang je echt tegenstaat, kan je altijd nog aansluiten bij de Amish.
Beschrijf je klacht (Optioneel):