Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:14 door Anoniem

NRC: ‘Therapie' of 'vriendschap' met een AI-chatbot is populair, maar kan zeer schadelijk zijn. Wie eenzaam is, kan zich 'gehoord' voelen door het voeren van chats met een bot. Een deel van deze gebruikers leeft in de veronderstelling met 'echte' mensen te communiceren. Dat kan leiden tot zeer gevaarlijke momenten, omdat echte hulp uitblijft. https://www.security.nl/posting/876018/AP+bezorgd+over+chatbots+gebruikt+voor+mentale+gezondheidszorg

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha