Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 16:20 door Briolet

Door _R0N_: Door Briolet: Ik zie het probleem niet. Er zijn bedrijfstakken waar men nog schreeuwt om (vooral technisch) personeel. Het is juist goed dat er bij deze beroepsgroepen personeel over blijft dat ingezet kan worden waar het schaars is. Leuk maar iedereen wil tegenwoordig maar studeren (en worden gepushed door hun ouders). Straks hebben we 100.000 werkloze advocaten en geen loodgieter te vinden. Het UWV waarschuwt vooral dat er veel functies door AI overgenomen overgenomen worden met een MBO niveau 2 opleiding. Maak dus al de goede keuzes als je een opleiding kiest. Als ik bij een willekeurige MBO school kijk, zijn de meeste opleidingen op een gebied die niet snel door AI overgenomen zullen worden: https://www.landstedembo.nl/niveau-2/?landschap=&leerweg=&niveau=&plaats=

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha