Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:20 door Anoniem

Er zijn drie bedrijven in de wereld met controle over onze belangrijkste besturingssystemen: Google met Android, Microsoft met Windows en Apple met iOS. Wat ben ik blij dat ik op Linux zit. Zonder AI of AI-agents in het OS. Maar wel met Signal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha