Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:27 door Anoniem

Jaron Lanier heeft hier wel een mooie visie op; "er is geen AI, er zijn enkel mensen" -> https://www.newyorker.com/science/annals-of-artificial-intelligence/there-is-no-ai

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha