Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Dat is fijn, maar dat is dan ook een mens, een AI is geen mens, heeft geen bewustzijn. wie weet is een mens eigenlijk ook gewoon een soort machine die in al die jaren heeft geleerd welke respons wenselijk is om een conversatie te kunnen voeren met omstanders....
Beschrijf je klacht (Optioneel):