Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 16:55 door Anoniem

Door Anoniem: Reminder: DigiD is ook niet verplicht. Correct en je kan ook alles doen zonder DigiD hoor, het is alleen omslachtiger en duurt langer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha