Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Probeer eens een chatbot als psychotherapeut te gebruiken en kijk eens waar je dan uitkomt en of je op basis daarvan ook zou suggereren dat het van dezelfde orde is. Of probeer het maar liever niet, dat is soms knap enge kanten opgegaan, met zelfs doden tot gevolg. Ken je het verhaal van Eliza? https://nl.wikipedia.org/wiki/ELIZA Of was dat voor jouw tijd?
Beschrijf je klacht (Optioneel):