Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 17:13 door Anoniem

Schreeuw dat nou niet van de daken want er is heel veel geld op AI ingelegd en voor je het weet is al dat geld verdampt als sneeuw voor de zon. .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha