Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 17:25 door Anoniem

Hoog tijd om over te stappen op Europese alternatieven, ook als die nog wat minder ver zijn. De enige manier om te zorgen dat die ook een kans krijgen tegen de amerikaanse concurrentie, is als wij (ja, allemaal, niet alleen ánderen) eens stoppen met dwangmatig direct naar de amerikaanse tech te grijpen. Laten we in plaats daarvan ook eens tech van eigen bodem gaan gebruiken. https://alternativeto.net/software/claude/?origin=europe&sort=likes

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha