Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je kunt ook al niet meer anoniem op facebook kijken, eerst een selfie inleveren!, dat gaat nu dus ook voor Claude gelden, en het zal vast snel gemeengoed worden. En omdat het amerikaanse bedrijven zijn beschermen onze europese wetten ons niet tegen alles wat ze in de toekomst met onze selfies gaan doen, en laat je niet wijs maken dat ze er niets anders mee doen dan je identiteit controleren, want dan heb je wel heel lang onder een steen gelegen. Je kunt er voor kiezen om het gewoon niet meer te gebuiken gelukkig. Jammer dat het zo afloopt, want Claude (en GPT) zijn stiekum best wel handige hulpmiddelen soms. Verwacht er geen wonderen van, raak er niet al te gehecht aan, en probeer eens de europese alternatieven eens, naast chatten kun je ook claude code gewoon met andere modellen gebruiken. Google maar eens hoe(dat kan nog wel zonder selfiefilmpje voorlopig). We kunnen best zonder de VS als we willen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):