Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 18:17 door Anoniem

Door Anoniem: " Vervolgens zijn er bruteforce-aanvallen uitgevoerd tegen firewalls en gateways met 'zwakke wachtwoordhygiëne en geen MFA', aldus het cybersecuritybedrijf. Waarom hebben de instellingen security niet op orde?"Wat zijn dit voor ITérs?Niet iedere IT-er is een IT-er terwijl ze wel denken dat te zijn en dat geldt net zo goed voor schilders, automonteurs, huisartsen, opticiens, specialisten, etc., etc. Ik kan zo nog wel uren doorgaan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha