Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Met het voortschrijden van de techniek wordt men dommer en dat moet gewoon onderkend worden. Ik ben ergens rond 1991 in Amerika geweest en viel van de ene verbazing in de andere maar datgene wat me het meest is bijgebleven zijn de winkels waar al displays gebruikt werden om af te rekenen. Zodra je een ander bedrag gaf dan wat het display aangaf raakte men in paniek en wist men het niet meer. Als voorbeeld, je moest bijv. 12 dollar afrekenen, gaf 20 dollar, de caissière neemt het aan en tikte dat in maar aansluitend geef je 2 dollar extra om af te ronden zodat een briefje van 10 dollar als wisselgeld volstaat i.p.v. 8 losse dollars. Foute boel dus. Boven op de bergen in Oostenrijk werd nog jaren lang daarna de bonnetjes gewoon met de hand opgeteld en afgerekend. Moraal van het verhaal, een prima actie van Noorwegen want de kinderen kunnen er alleen maar slimmer door worden. if you don't use it you lose it.
Beschrijf je klacht (Optioneel):