Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Al in de jaren 90 hoor ik dat computers minder baankansen zouden opleveren. Alleen diegenen die van de digitalisering en computers gebruik maakten hadden daar geen last van.
Beschrijf je klacht (Optioneel):