Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Schreeuw dat nou niet van de daken want er is heel veel geld op AI ingelegd en voor je het weet is al dat geld verdampt als sneeuw voor de zon. .Ik zie het anders, er wordt heel veel van ons gestolen door AI en dat begint al in de vorm van energieverslindende datacenters waar wij de rekening voor betalen en de meer dan verdubbeling van prijzen geheugen en datadragers. Voor mij is AI overhyped en betalen we er met zijn allen de rekening voor iets wat nutteloos is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):