Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ach, deze door Whittaker gewaarschuwde Apple-gebruiker (iOs en MacOs) telt voor twee. Ging er überhaupt al van uit dat Big-Tech en de overheid over je schouder tracht mee te kijken. En ja, net als iedereen heb ook ik wel het e.e.a. te verbergen. Signal blijft desondanks mijn favoriete berichten app, ook in het nu aangebroken AI-tijdperk. Het kat en muisspel tussen de vrije markt, Big-Tech en overheid enerzijds en de burger anderzijds zal geleidelijk in alle hevigheid gaan uitbarsten. By the way, de privacy vriendelijke Search Assist - voor zover het een AI-product is - van Duckduckgo is eerlijk gezegd toch wel erg handig en verslavend bovendien...
Beschrijf je klacht (Optioneel):