Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Mijn psychotherapeut is ook mijn vriend niet. Maar hij/zij helpt me wel de goede weg op. Ik hoop serieus dat je therapeut meer is dan een randomgenerator op een markov tabel. Anders sterkte.
Beschrijf je klacht (Optioneel):