Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Schreeuw dat nou niet van de daken want er is heel veel geld op AI ingelegd en voor je het weet is al dat geld verdampt als sneeuw voor de zon. . Dat gaat toch wel gebeuren. Net zoals veel andere grote proejcten (bv de betuwelijn) ook eerst failliet moesten gaan, om normaler door te starten. En "AI" is op dit moment nog een grote hoax. LLMs <> echte AI
Beschrijf je klacht (Optioneel):