Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 22:43 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb 26H1 nog niet maar wel 25H2 en ik download alles wat door windows wordt aangeboden voor het systeem.Hier 23H2. En ik doe ook mijn best om up to date te blijven. Ik zou dan ook Up To Date zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha