Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 07:06 door Anoniem

Door Anoniem: Tja ik wil Microsoft niet afkraken,en de mensen die windows gebruiken ook niet,maar ik persoonlijk vind Windows maar helemaal niks. Ik gebruik met veel plezier Fedora Linux nu versie 44 met Gnome,ik gebruik altijd al Linux minstens denk ik wel 15 jaar al. Alles wat ik vroeger met Windows kon kan ik nu met Linux ook. Met Fedora zijn er wel iedere dag wel updates van Packages en verbeteringen. De ene dag meer dan de andere. het is gewoon een solide systeem. Als er ergens een bug is is dat gewoon redelijk snel al verholpen. Microsoft afkraken is ook niet nodig, daar hebben ze geen anderen voor nodig. Het adres van het hoofdkantoor 'One Microsoft Way' zegt genoeg over het verplichte karakter dat er altijd is geweest. Mensen die bewust Microsoft blijven kiezen verdienen niet beter. Die mensen willen niet nadenken over wat ze kopen, en na hun 'keuze' willen ze al helemaal niet veranderen. Microsoft heeft niets anders gedaan dan inspelen op die behoefte, net als Apple.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha