Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: "Halve Nederlandse overheid" ? Zeg maar gerust hele overheid en heel Nederland..... Open source is belangrijker dan "Europees". En nog belangrijker is een open data formaat. Buiten Amerika hebben we ook nog Africa, Japan, Zuid Amerika en Canada als deel van de vrije wereld. Het werkelijke issue is wat je zou kunnen noemen het "Wall Street Lock". https://disconnectusa.org/
Beschrijf je klacht (Optioneel):