Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:ik download alles wat door windows wordt aangeboden voor het systeem. Wat probeer je te zeggen: 1. ik download alles wat door Microsoft wordt aangeboden voor het systeem. 2. ik download alles wat voor windows wordt aangeboden voor het systeem.
Beschrijf je klacht (Optioneel):