Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 09:10 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb 26H1 nog niet maar wel 25H2 en ik download alles wat door windows wordt aangeboden voor het systeem. - Windows 26H1 is apart ARM

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha