Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Weet je, als AI bedrijven zelf de zaken niet op orde hebben met allerlei AI agent, waar dit er een van is (die erg slordig is omdat hier bewust privacy geschonden wordt wat zeker geen software fout is = is bewust) dan is het logisch waarom men argwaan is met AI. Er wordt al jaren geroepen dat AI twijfelachtig is en dit maakt het er niet beter op, zeker niet als je als bedrijf je eigen personeel monitort. Ik denk zelf persoonlijk dat de AI bedrijven de zaken zelf niet op orde hebben, regelmatig lekken er gesprekken uit, wat al gebeurd is met chatGPT, Grok, Meta de vorige keer als met het resetten van instagram accounts enzo. Bizar dit !
Beschrijf je klacht (Optioneel):