Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ach wat jammer. Als nu iedere Meta medewerker toegang heeft tot alle (interne) Meta-gedragingen; zou dat niet mooi zijn ? "Ons" probleem met monitoring is dat een onbekende derde toegang heeft tot alles van ONS. Als wij toegang hebben tot alles van zowel ONS maar ook van die onbekende derden, super-transparantie! Ik ben eigenlijk wel voor. Moet je op je werk maar werk dingen doen, en moeten die werkdingen maar door de beugel kunnen. Iedereen weet dan al het werk-gedrag van iedereen en is na 1 middagje neuzen compleeet gedesinteresseerd ;) Voor een volwassen implementatie van 100% transparantie van alle documenten gaat uiteraard veel meer om :" DOCUMENTATIE! Uiteraard. Een groep emails doorlezen om een klein dingetje te vinden is nutteloos. Een samenvatting van relevante informatie opgesteld door de persoon van die emails kan veel sneller. Ik denk dan aan het gegeven dat goede software 50% documentatie is, aldus zou het best kunnen zijn dat een goed bedrijf ook 50% documentatie nodig ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):