Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als je erover nadenkt... die theorie over vaccinatigraad; een vaccin dat alleen werkt als de buurman het ook neemt... (en anders jouw oma de dood injaagt!) Ja, heel belangrijk dat een groot deel hogere beveiliging kiest! Om zo het deel dat minder hoge beveiliging minder vatbaar te maken. Je zou dat nog serieus kunnen verdedigen. Serieuzer dan bij leaky vaccins.
Beschrijf je klacht (Optioneel):