Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Entiteiten zoals overheden die god spelen over het eens vrije internet en uw privacy. Hoog tijd om ons eigen internet te beginnen... Het zou de beslissing van het volk moeten zijn, en dan per individu, ieder bepaald het voor zichzelf. Het internet is als lucht dat we niet meer vrij mogen ademen en corpos het zich hebben toegeeigend. Alsof het een blikje lucht is dat te koop staat. Je gaat en staat waar wij zeggen dat je gaat of staat, of je nou iets verkeerds doet of niet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):