Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 11:36 door Anoniem

Mensen blijven whatsapp gebruiken, dat is het grootste probleem. Luiheid, Verslaving Uit pure noodzaak hulp (ouderen)etc Whatsapp is niet veilig. Een vaste telefoonlijn in huis,de telefooncellen terug in het straatbeeld. WereldEUNL2026

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha