Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Mensen blijven whatsapp gebruiken, dat is het grootste probleem. Luiheid, Verslaving Uit pure noodzaak hulp (ouderen)etc Whatsapp is niet veilig. Een vaste telefoonlijn in huis,de telefooncellen terug in het straatbeeld. WereldEUNL2026
Beschrijf je klacht (Optioneel):