Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 12:53 door Anoniem

En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. Maw: dit gaat nooit gebeuren. Zet ik een lekker flesje rood op.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha