Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat gek OpenAI is zelf toch geen open source? Waarom ontwikkelt AI eigenlijk geen patches?Wel open source, maar geen vrije software. (Correct me if I'm wrong, weet niet zeker)
Beschrijf je klacht (Optioneel):