Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Stapsgewijs lijkt me prima. 1 stap: weg met die cloud. Oh, en als we dan toch bezig zijn: faseer heel M$ gelijk uit. Al heb je de meuk uit de 'cloud', dan kan men via 'updates' nog steeds overal bij. En als die updates niet meer komen, dan is het spul een maand later ook 'gevaarlijk' - want het moet tenslotte allemaal aan internet hangen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):