Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Dit loopt nu al 23 jaar!! sinds de motie Vendrik https://www.forumstandaardisatie.nl/sites/default/files/FS/2010/0209/nederlandopeninverbinding.pdf Hoog tijd voor sancties.
Beschrijf je klacht (Optioneel):