Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:37 door Anoniem

Dit loopt nu al 23 jaar!! sinds de motie Vendrik https://www.forumstandaardisatie.nl/sites/default/files/FS/2010/0209/nederlandopeninverbinding.pdf Hoog tijd voor sancties.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha