Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 13:39 door SecuMetal

Door Anoniem: En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. Maw: dit gaat nooit gebeuren. Zet ik een lekker flesje rood op. Dit is wat mij betreft iets te negatief ingesteld. Het is logisch dat systemen die al jaren in gebruik zijn en door duizenden ambtenaren worden gebruikt, niet van de ene op de andere dag vervangen kunnen worden. Er zijn lopende contracten, aanbestedingen, trainingen en allerhande andere zaken die dan gaan meespelen. Zowel bij de rijksoverheid als lagere overheden als gemeenten wordt serieus nagedacht over alternatieven en worden er al pilots opgezet. Als er eenmaal een schaap over de dam is ... Belangrijk hierin is ook dat er geen onnodige risico's worden genomen en zo de kosten extreem uit de hand lopen, want dan gaat de burger die rekening ook krijgen. Dus ja, het zal zeker een decennium kunnen duren, maar de raderen zijn aan het draaien.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha