Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2026, 13:40 door Anoniem

Door Anoniem: Ik WIL helemaal geen digid. Niet Amerikaans. Niet Nederlands. Gewoon NIET. Op geen enkel 'niveau'. Wanneer snapt de staatssecretaris DAT nou eens een keer?? De beste beveiliging is en blijft GEEN digid. Dat moet je je dan wel financieel kunnen permitteren: "(..) het Tijdelijk Noodfonds Energie. Dat fonds werd vorig jaar voor de derde keer opengesteld en was bedoeld om huishoudens met een lager inkomen en een relatief hoge energierekening te helpen. "Daarvoor moet je weer digitaal vaardig zijn, je kan het alleen met je DigiD aanvragen". https://nos.nl/artikel/2615252-nationale-ombudsman-overheid-weet-wie-hulp-nodig-heeft-maar-grijpt-niet-in

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha