Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. Maw: dit gaat nooit gebeuren. Zet ik een lekker flesje rood op. Dit vind ik toch altijd wel van die domme opmerkingen. Net alsof alle ambtenaren gelijk zijn. Voor hetzelfde geld is je vrouw/man , broer , zus , buurman, weet ik veel ook ambtenaar en gewoon een persoon die ook maar zijn werk probeert te doen en elke keer geconfronteerd wordt met iets anders... Zucht, hou toch eens op met die stomme vergelijkingen steeds.
Beschrijf je klacht (Optioneel):