Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Vandaag, 14:01 door Anoniem

Door Anoniem: En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. of je geeft ze iets wat ze nu nog niet hebben: AI (die intern runt). Dat hebben ze nu niet op MS365

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha