Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: En hop. Daar gaan de ambtenaren weer in de sabotage stand. Het enige werk werk waar ze in uitblinken. Maw: dit gaat nooit gebeuren. Zet ik een lekker flesje rood op.Gelukkig zijn er nog mensen die wel positief in het leven staan en hun vooroordelen weten te relativeren.
Beschrijf je klacht (Optioneel):